loading...
آتش90
محمدسعید محمدکریمی بازدید : 3 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

سرمربی صربستانی سپاهان که طی حضور دو ساله‌اش در این تیم، نتایج قابل اعتنایی کسب کرده، احتمال بازگشت به پرسپولیس و نشستن روی نیمکت پرماجرای این تیم را رد نمی‌کند. زلاتکو کرانچار که در لیگ نهم هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت و توسط حبیب کاشانی اخراج شد، احتمال بازگشت به این تیم را مطرح می‌کند و می‌گوید: «من زمانی از پرسپولیس برکنار شدم که تیم در رده سوم جدول بود.‌ شاید در بازگشت احتمالی بتوانم این تیم را قهرمان کنم. احتمال دارد با بازگشت من به پرسپولیس این تیم به اوج برسد اما خیلی از عوامل باید در کنار هم قرار بگیرند تا دوباره به این تیم برگردم.» کرانچار در عین حال، مذاکره با مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس را رد می‌کند: «تا امروز یک بار هم از باشگاه پرسپولیس با من تماس نگرفته‌اند و برای بازگشتم به پرسپولیس هیچ اقدامی انجام نشده است. ضمن اینکه من با سپاهان قرارداد دارم و حق ندارم تا پایان مدت قراردادم با تیم دیگری مذاکره کنم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • محل تبلیغات شما
    محل تبلیغات متنی شما

    محل تبلیغات شما
    محل تبلیغات متنی شما

    محل تبلیغات شما
    محل تبلیغات متنی شما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 122